...

ilove you

seni seviorom

هروقت شکست عشقی خوردید ناراحت نباشید فقط به اون بگید احساسلت من قیمتی داشت که تو برای پرداخت ان خیلی فقیر بودی افتاااااد؟

نظرات شما عزیزان:

mehrshad
ساعت21:25---19 تير 1395
سنگین بود چیزی دسگیرم نشد ببخش
ای کیو پایینه


حامد
ساعت14:01---19 خرداد 1395
عالی بود
افرین دریا


mohammadreza
ساعت8:21---16 خرداد 1395
من یاد تو را تا کردم و لای آن کتاب حافظ روی طاقچه
که تو به من هدیه کرده بودی پنهان کردم …
آری خوب می دانم که دیگر نیستی
ولی چه کنم که همه ی فال هایم تا ابد بوی تو را خواهند داد ؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 11 مهر 1394برچسب:,ساعت 23:8 توسط ßHÄDÏ|


آخرين مطالب

Design By : Pichak